maandag 31 december 2012

MuziekGemist

Voor zover ik weet zijn er gemiddeld 160 muziekevenementen per maand in Leiden, van kleine in-store optredens, huiskamerconcerten, café's, tot kleine en grote podia. Festivals, Koninginnedag en 3 oktober reken ik dan telkens als één ding, want anders loopt het helemaal uit de hand.
Al die evenementen bezoeken is natuurlijk onmogelijk, het grootste deel moet ik helaas missen maar ik probeer zoveel mogelijk mee te nemen en vast te leggen op dit weblog. Met als gevolg: 274 verslagjes in 2012. Dus als iemand weer eens beweert dat er niets te doen is in Leiden, snap ik daar echt niks van.
Of zou het komen omdat te weinig of te laat ruchtbaarheid aan wordt gegeven? Ik probeer het allemaal bij te houden in de agenda links hiernaast en vooral in het weekend kan die flink vol staan. Gemiddeld bezoeken zo'n 200 personen per dag dit blog, maar ik kan niet zien of ze voor de agenda of voor de verslagen komen, beide denk ik.
In elk geval hoop ik ook in 2013 weer gids in het Leidse muzieklandschap te zijn met verslagjes achteraf, agenda vooraf en het blokje muziek in Cultuur071 op SleutelstadFM, zaterdagochtend tussen 10 en 12. Zo, en nu aan de oliebollen!

Geen opmerkingen: